Často kladené dotazy

Jak dlouho trvá doručení zboží?

Průměrná doba doručení trvá 10 až 40 dní. Na email, který uvedete u objednávky vždy zasíláme sledovací číslo zásilky (nejedná se o číslo objednávky – je zvýrazněno oranžovou barvou, např. LB598125072BE a lze přímo rozkliknout). Sledovat vaši zásilku můžete na našich stránkách v sekci Sledování zásilky. Sledovací číslo zásilky zadávejte včetně písmen. Pokud sledovací číslo ještě nemáte monitorujte svůj email, brzy vám přijde, nebo zkontrolujte emaily, které Vám od nás již přišly.

Sledovací číslo zásilky mi nic neukazuje:

V případě, že vám momentálně sledovací číslo neukazuje žádné informace se jedná o situaci, kdy již bylo vygenerováno ovšem v systému dopravce ještě nebylo aktualizováno, to může pár dní trvat tak to prosím zkuste později. Dále se ujistěte, že sledovací číslo zadáváte včetně písmen. Občas se může stát, že po zadání sledovacího čísla budete vyzváni ještě ke zvolení dopravce (například Bpost International). A na závěr sledovací číslo zásilky není to samé co číslo objednávky, zasíláme ho zvlášť v emailu s titulkem “Vaše zásilka je na cestě k Vám!”.

Zásilka přesáhla lhůtu doručení

V případě, že zásilka přesáhne standardní lhůtu doručení 10 až 40 dní je třeba pamatovat, že maximální garantovaná lhůta pro doručení zásilky je 90 dní od odeslání, pokud k vám v této maximální lhůtě zboží nedorazí vrátíme vám peníze. Ve valné většině případů ale zboží doručujeme dříve, proto prosíme o strpení.

Selhání doručení zásilky

V případě že došlo k selhání doručení (tzv. “Delivery failed”) bude Vám zásilka uložena na nejbližší pobočce České pošty. Do poštovní schránky by vám rovněž měla přijít výzva k vyzvednutí zásilky, nebo se vydejte přímo na pobočku České pošty si zásilku vyzvednout. Zboží si pak musíte vyzvednout nejpozději do 14 dní od uložení zásilky.

Jak to, že je poštovné zdarma?

V dnešní době snad už není veřejným tajemstvím, že veškerá elektronika a jiné produkty pochází z Číny nebo Taiwanu.

Zboží, které se nachází v galerii je Vám dodáváno přímo od prvotních Dodavatelů , t.j. Prodávajících, nikoliv od naší společnosti.

Poštovné je dotováno ze strany samotných Prodejců z Číny nebo Taiwanu.

Cenu poštovného jsme dokázali minimalizovat díky velkému počtu zásilek, které dodavatelé zasílají našim zákazníkům. Důležitou zásadou v obchodním modelu internetové nákupní galerie Honzovyslevy.cz, kterou se beze zbytku řídíme, je to, že nepřičítáme cenu poštovného ke zboží, ale odečítáme z naší marže. Na první pohled nemusíte poznat rozdíl, ovšem zkuste porovnat naše ceny s konkurencí a poznáte rozdíl.

Zásilka se zbožím tedy bude odeslána z Asie Prodávajícím přímo kupujícímu. Zásilka je standardně doručena Českou poštou. V raritních případech pak kurýrem PPL, nebo na výdejní místo Zasilkovna.cz

Fungování reklamací vad zboží

Je třeba si uvědomit, kdo je prodávající a kdo kupující.

Kupující je ten, kdo si zboží objedná v nákupní galerii Honzovy Slevy. Prodávající je distributor z Asie. Zprostředkovatel je nákupní galerie Honzovyslevy.cz.

Prosím uvědomte si, že reklamovat kvalitu zboží musí Kupující u Prodávajícího, nikoliv u Zprostředkovatele.

Zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do Asie vyjde běžného kupujícího nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá. Vyplatí se proto reklamovat jen drahé věci.

Naše společnost vám může zajistit i reklamaci zboží, blíže se o této službě dozvíte ve všeobecných obchodních podmínkách, které doporučujeme pečlivě přečíst.

Fungování reklamace našich služeb

 Co když se např. ztratí zásilka při přepravě?

Taková situace často nenastává, o postupu přepravy máme přehled. Jestliže však taková nastane, je naše společnost připravena vzít odpovědnost na sebe a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.

Pokud zboží není doručeno ve lhůtě 90 dní ode dne odeslání zboží prodejcem, je naše společnost připravena vrátit Kupujícímu zaplacenou cenu.

Zaplacení za zboží

V internetové nákupní galerie Honzovyslevy.cz je možné platit:

a) Bankovním převodem

b) Platební kartou online

Vzhledem k tomu, že zboží nákupní galerie Honzovy Slevy nevlastní, nemá žádné zásoby a ani jej neprodává,  vzhledem k tomu, že Dodavatelé z Asie na dobírku zboží nezasílají není platba dobírkou z podstaty zaslání zboží z Asie možná.

V průběhu doručení zboží může dojít k celnímu projednání zboží. Možnost celního projednání může postihnout pouze objednávky v celkové hodnotě vyšší než 550,- Kč (ekv. €22).