Doprava a doručení – Shipping and delivery

Doprava a doručení

Jsme hrdí na to, že můžeme nabídnout mezinárodní přepravní služby, které v současné době působí ve více než 200 zemích a ostrovech po celém světě. Nic pro nás neznamená více, než přinášet našim zákazníkům spokojenost. Budeme i nadále růst a abychom vyhověli potřebám všech našich zákazníků a poskytujeme dopravu kdekoli na světě.

Jak přepravujete balíčky?

Balíčky k vám doručí Česká pošta (Balík do ruky). V případě, že Vás nezastihnou v době doručení doma, uloží vám balíček na pobočce, která je nejblíže k vaší adrese k osobnímu vyzvednutí po dobu až 14 dní.

Zasíláte po celém světě?

Ano. Zajišťujeme dopravu zdarma do více než 200 zemí po celém světě. Existuje však několik míst, do kterých nemůžeme zboží poslat. Pokud se náhodou nacházíte v jedné z těchto zemí, budeme vás kontaktovat.

Jak dlouho trvá přeprava?

Dodací lhůta se liší podle místa. Toto jsou naše odhady:

Lokalita* Odhadovaná doba dodání
Česká republika a země Evropské Unie10-30 Pracovních dní
Spojené státy Americké, Kanada3-20 Pracovních dní
Austrálie, Nový Zéland10-30 Pracovních dní
Střední a Jižní Amerika15-30 Pracovních dní
Asie15-30 Pracovních dní
Afrika15-30 Pracovních dní

*Nezahrnuje to naši 2-5 denní dobu zpracování.

Maximální doba doručení 60 pracovních dní.

Poskytujete informace o sledování zásilky?

Ano, po odeslání objednávky obdržíte e-mail s informacemi o sledování. Pokud jste do 5 dnů neobdrželi informace o sledování, kontaktujte nás.

Moje sledování říká „v tuto chvíli nejsou dostupné žádné informace“.

U některých přepravních společností trvá aktualizace informací o sledování v systému 2–5 pracovních dnů. Pokud byla vaše objednávka zadána před více než 5 pracovními dny a na vašem čísle sledování stále nejsou žádné informace, kontaktujte nás.

Budou mé položky odeslány v jednom balíčku?

Z logistických důvodů budou někdy položky ve stejném nákupu odesílány v samostatných balíčcích, i když jste určili kombinovanou dopravu.

Máte-li jakékoli další otázky, kontaktujte nás a my se budeme snažit, abychom vám pomohli.

English:

Free shipping

We are glad to bring our customers great value and service. That’s why we provide free shipping on all orders from warehouses in USA, Europe, Australia and China by ePacket or EMS and in USA by USPS or by Czech post in the Czech republic.

Shipping to over 200 countries

We are proud to offer international shipping services. However, there are some locations we are unable to ship to. If you happen to be from one of those countries we will contact you.

Customs

We are not responsible for any custom fees once the items have shipped. By purchasing our products, you consent that one or more packages may be shipped to you and may get custom fees when they arrive to your country.

Tracking information

You will receive an email with a tracking number once your order is shipped but sometimes due to free shipping tracking is not available. For logistical reasons, items in the same purchase may be sent in separate packages even if you’ve specified combined shipping.

If you have any other questions, please contact us and we will do our best to help you out.

Shipping time

Shipping time varies by location. These are our estimates:

LOCATION*ESTIMATED SHIPPING TIME
United States3-20 Business days
Canada, Europe10-30 Business days
Australia, New Zealand10-30 Business days
Mexico, Central America, South America15-30 Business days

Max delivery time – 60 business days.

*This doesn’t include our 2-5 day processing time.